You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
צחובוי - גביעים ומדליות מהטופ למסיבת הסיום שלכם
מקצוענות ואיכות למעלה מ-100 שנים. קולקציית הגביעים של צחובוי לשנת 2024

צחובוי - גביעים ומדליות מהטופ למסיבת הסיום שלכם

רגע לפני מסיבות הסיום של קבוצות מחלקות הנוער, אנו מפנים זרקור לחברת צחובוי - החברה המובילה בישראל לייצור גביעים ומדליות, שקיימת כבר 104 שנים

בשיתוף עם חברת צחובוי

הישורת האחרונה של העונה כבר כאן. בדיוק בימים האלה מוצאים את עצמם מנהלי מחלקות נוער, מאמנים ומנהלי קבוצות, עסוקים במחשבות ופעולות לקראת מסיבות הסיום של העונה.כל קבוצה שמכבדת את עצמה תסיים את העונה עם חלוקת גביעים ומדליות לשחקני הקבוצה והצוות המקצועי.

יש הרבה מאוד חברות ועסקים המציעים גביעים ומדליות, אבל יש רק חברה אחת במדינת ישראל, שעבורה ייצור גביעים ומדליות זו דרך חיים המשתרעת על פני למעלה מ-100 שנים, ואם אנחנו ממש רוצים לדייק, כבר 104 שנים שחברת צחובוי מייצרת גביעים, מדליות, מתנות לקבוצות ספורט, סיכות לוחמים לצה"ל, פסלונים, מגיני הוקרה, מוצרי יודאיקה ועוד מגוון רחב של מוצרים, המבטאים בצורה הכי מרגשת וכנה אות להערכה ולכבוד.

מקצוענות, דייקנות ושירותיות הם נר לרגלי חברת צחובוי, שלא בכדי הצליחה בשנות פעילותה הרבות ליצור לעצמה קהל לקוחות רחב ומגוון. ברשימת הלקוחות המפוארת של חברת צחובוי ניתן למצוא לאורך שנים רבות את ההתאחדות לכדורגל, איגוד הכדורסל, איגוד הטניס, מועדוני ספורט בענפים רבים משרד הביטחון, משרדי ממשלה, צה"ל, משטרת ישראל וחברות מובילות במשק.

חברת צחובוי מציעה רפרטואר מרשים של גביעים, מדליות ומתנות אטרקטיביות לקבוצות ספורט. מוזמנים להתרשם מהמוצרים באתר האינטרנט של החברה . כמו כן, מוזמנים ליצור קשר עם נציג החברה, מרק ורמן, בטלפון: